TOP ontwikkelt tech-platform voor melkveehouders

Leden

2020, 31 januari

1 minuut lezen

TOP uit Wageningen heeft een technologieplatform ontwikkeld waarmee melkveehouders flessen melk van individuele koeien kunnen gaan verkopen. Met de technologie kan melk van individuele koeien veilig gepasteuriseerd en in flessen afgevuld worden.

Melkveehouder Matthijs Baan uit Molenaarsgraaf is de eerste melkveehouder die de technologie van TOP heeft toegepast om Elke Melk te produceren. Baan: ‘’Elke koe is uniek en dus smaakt elke melk ook anders. De ene is romig en smaakt naar softijs, terwijl een ander pak melk juist erg fris of zoet is.’’ De  zoete melk van Clara 8 en romige melk van Floortje 30 zijn sinds kort te koop bij de Albert Heijn.

Dit is één van de nieuwe initiatieven waarin TOP samenwerkt met melkveehouders om de melkindustrie in Nederland gezond te houden.

Meer informatie

Meer nieuws

In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.

Lees verder
GMV
Nieuws

26/02/2024

3 minuten lezen

Samenwerken voor een groter dynamisch netwerk!

Het afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.

Lees verder

Uitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024

Lees verder