Wie wint de eerste strijd om de FNLI Award?

Overige

2019, 19 april

2 minuten lezen

Steeds meer producenten zijn actief aan de slag met uitdagende thema’s op het gebied van bijvoorbeeld duurzaam verpakken, productverbetering, terugdringen van voedselverspilling, energie- en CO2-besparing, betere tracking en tracing, internationaal verantwoorde inkoop,  en meer. Stuk voor stuk ontwikkelingen die van grote waarde zijn bij de aanpak van wereldwijde vraagstukken. “Met deze Award wil de FNLI een gezicht geven aan de mensen die elke dag bezig zijn om hun bedrijf (maatschappelijk) nog succesvoller te maken. Het gaat om de teams die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van soms grote problemen. Voor hen is deze prijs bedoeld.”, aldus Marian Geluk – directeur FNLI.

Deelnemen
Aan de strijd om de FNLI Award kunnen individuele medewerkers of teams werkzaam bij een FNLI-lidbedrijf deelnemen. Een team mag echter ook zijn samengesteld uit personen uit verschillende – gerelateerde – organisaties, waarbij het eigenaar- of projectleiderschap bij het FNLI-lidbedrijf ligt. Het betreffende initiatief of project moet raken aan één van de FNLI-speerpunten binnen de FNLI werkgebieden duurzaamheid, gezondheid, voedselveiligheid en efficiënte ketens en is nog lopend of recent afgerond. Meer over de deelnamevoorwaarden en FNLI-werkgebieden is te vinden op www.fnli.nl/fnliaward.

 

Beoordeling
De inzendingen worden door een deskundige jury onder leiding van FNLI bestuursvoorzitter Bas Alblas beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar de potentiële impact, de mate van vernieuwing en de rol en bijdrage van de betrokken personen of teams. Alle criteria zijn te vinden op de FNLI-website.

Tijdens de uitreiking op 10 oktober ontvangt de winnaar niet alleen de allereerste FNLI Award en een geldbedrag, maar mag ook een jaar lang de eervolle titel ‘Frontrunner van de levensmiddelenindustrie’ worden gevoerd.

 

Bent jij of ken jij de persoon of het team dat deze titel dik verdient? Wacht dan niet langer: inschrijven of voordragen kan tot 29 april via www.fnli.nl/fnliaward!

Meer nieuws

In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.

Lees verder
GMV
Nieuws

26/02/2024

3 minuten lezen

Samenwerken voor een groter dynamisch netwerk!

Het afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.

Lees verder

Uitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024

Lees verder