Werk efficiënter door de inzet van Data Science

Overige

2020, 20 mei

2 minuten lezen

De ontwikkelingen op het gebied van Data Science gaan erg snel. Wij zien dat MKB’ers wel kansen herkennen in het gebruik van data science, maar nog niet goed weten hoe ze hier concreet mee aan de slag kunnen gaan. Ze hebben veelal niet de juiste technische kennis in huis om met hun eigen data meerwaarde te creëren voor hún klanten.  Daarnaast kunnen ze nauwelijks overzien welke investeringen nodig zijn …en wat die kunnen opbrengen.

JADS MKB Datalab helpt MKB’ers met de techniek van data science én het formuleren van heldere stappen om hun ambities te verwezenlijken. Binnen 8 weken kun jij als MKB’er eenvoudig en met een minimale investering de volgende stap kunnen maken in de ontwikkeling van je bedrijf!

Bij GMV leden, machinebouwers voor de voedsel- en verpakkingsindustrie wordt ongetwijfeld data verzameld. Dit kan gaan om o.a. verkoopdata, inkoopdata, productie planningsdata, voorraad data en meer. Wil jij aan de slag met het ontdekken verkooptrends, voorraad inzichten, of het optimaliseren van het productieproces aan de hand van data? Zeker in de huidige omstandigheden wordt iedereen geconfronteerd met een digitaliseringsslag. Mogelijk kunnen we jullie hier verder bij ondersteunen? Lopen jullie nog tegen zaken aan in deze tijden waar wij bij kunnen ondersteunen?

Ben jij geïnteresseerd om samen met het JADS MKB Datalab een eerste stap te zetten naar een meer data-gedreven bedrijf? Neem dan contact op met het JADS MKB Datalab via: info@jadsmkbdatalab.nl of kijk neem een kijkje op de website

Meer nieuws

In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.

Lees verder
GMV
Nieuws

26/02/2024

3 minuten lezen

Samenwerken voor een groter dynamisch netwerk!

Het afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.

Lees verder

Uitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024

Lees verder