Track – Foodprocessing & materiaalpaspoorten

Overige

2021, 09 september

2 minuten lezen

Hoe circulair is een product? Dat is nog vaak lastig om objectief vast te stellen. Het is nog niet voor iedereen duidelijk wat circulariteit nu precies inhoudt. Tegelijkertijd komen er al veel nieuwe meetinstrumenten op de markt. Producenten en afnemers in de maakindustrie hebben behoefte aan eenduidige en uniforme meetmethode om circulaire data van een product vast te leggen.

CIRCO biedt in samenwerking met Uitvoeringsprogramma Circulaire Maakindustrie (UPCM) en platform HDN, een workshopreeks (Track) aan om samen circulariteit en materiaalpaspoorten verder te verkennen en uit te werken. Vanuit UPCM zal de actualiteit tav materiaalpaspoorten gedeeld worden. Verder worden onderwerpen als inkoop(-argumenten), ontwerpkeuzes en business modellen behandeld.  Met een inspirerende groep deelnemers uit de keten worden nieuwe kansen ontdekt en wordt circulaire business in gang gezet.

Blended Track
Blended Learning is een efficiënte en unieke combinatie van online leren, plenaire fysieke bijeenkomsten en onderlinge uitwisseling. Je doet kennis op wanneer jij wilt, waarna je tijdens de plenaire bijeenkomsten gelijk de diepte in kunt om de opgedane kennis toe te passen op jouw eigen case, met behulp van ervaren CIRCO-trainers en interactie met andere deelnemers.

Meer informatie over de Blended Track >

Programma Lees het bericht verder

Bron: https://www.circonl.nl/

 

Meer nieuws

In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.

Lees verder
GMV
Nieuws

26/02/2024

3 minuten lezen

Samenwerken voor een groter dynamisch netwerk!

Het afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.

Lees verder

Uitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024

Lees verder