5 juli 2016 12.30 – 14.30 uur
Ronde Tafel Gesprek:
Exporteren naar Turkije en Turkije als doorvoerland.
Het is geen geheim dat de economische potentie van Turkije enorm is. Met bijna 80 miljoen inwoners, waarvan de helft onder de 30, biedt het land voor Nederlandse bedrijven interessante exportmogelijkheden. Een voorspelling van een gemiddelde GDP groei van 5,2{79a1d8301988f39a8c3c8f67223bbd83ba5671ad737bd97a5fd6a78f8aad5391} bevestigd Turkije dat het op weg is een economische grootmacht te worden. Ondanks deze veelbelovende cijfers zijn er toch nog veel onduidelijkheden over de mogelijkheden en de obstakels van deze markt.
Voor ondernemers actief in de Agro, Food & Technologie sector organiseert NAFTC (Netherlands Agro, Food & Technology Centre) een interactieve ronde tafelsessie voor bedrijven die zaken (willen) doen met Turkije. U krijgt tijdens deze sessie de gelegenheid om vragen te stellen aan experts en te discussiëren met collega- ondernemers die hetzelfde nastreven als u; succesvol de Turkse markt betreden. Ook worden de kansen besproken die Turkije biedt in haar rol als doorvoerland naar bijvoorbeeld Iran. De sessies zijn interactief.
Expertpanel:
Dhr. Michael Westenberg, CCO en bestuurslid NXT Group of Companies
Dhr. Benno Optenberg, Senior Partner NXT Trade
Een in Turkije actieve ondernemer uit de sector
Locatie:
NAFTC Office, Zilverstraat 69, Zoetermeer
Deelnamekosten en aanmelden
Lid NAFTC: kosteloos
Overige: €99,- ex. BTW
Klik hier om u aan te melden voor de bijeenkomst
Let op; uiterlijke aanmelddatum is 29 juni a.s.
Meer informatie
NAFTC, Nicole de Borst, E: nicole@naftc.nl of T: 079 3531390
In 2025 vindt de World Expo plaats in Osaka, Japan. De World Expo wordt eens in de 5 jaar georganiseerd en heeft in 2025 als thema 'Designing future society for our lives'. GMV, als branchevereniging van de producenten van machinerieën voor de voedingsmiddelenindustrie, volgt de ontwikkelingen van deze World EXPO nauwlettend.
Lees verderIn een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.
Lees verderHet afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.
Lees verder