Nieuw Food Processing Innovations (onderzoeks)programma 

GMV

2020, 06 januari

1 minuut lezen

Aanleiding

De voedingsmiddelensector staat volop in beweging. Een veranderende consumentenvraag en technologische ontwikkelingen vragen om nieuwe type kennis en kunde en een multidisciplinaire aanpak. Hogeschool InHolland verkent in samenwerking met GMV hoe met behulp van een nieuw (onderzoeks)programma het beste invulling geven kan worden aan het opleiden van de (proces) technologen van de toekomst.

‘Food Processing Innovations’

Door middel van een mogelijk lectoraat ‘Food Processing Innovations’ met een bijbehorend onderzoeksprogramma in samenwerking met innovatieve bedrijven kunnen studenten future proof worden opgeleid.  Doordat Inholland een unieke combinatie heeft van de opleidingen Food Commerce & Technology tezamen met Werktuigbouwkunde, Technische Informatica en Elektrotechniek kunnen deze opleidingen gezamenlijk voorzien in een multidisciplinaire aanpak en een betere multidisciplinaire inzetbaarheid. Development, waardecreatie en samenwerking met het bedrijfsleven zijn daarbij een belangrijke focus.

Brainstorm bijeenkomst

GMV organiseert in samenwerking met InHolland een eerste bijeenkomst voor GMV leden bij InHolland in Delft in het eerste kwartaal van 2020. Leden die graag actief mee willen brainstormen over de onderzoeksagenda, de benodigde kennis en skills kunnen voor meer informatie en aanmelding contact opnemen via gmv@fme.nl

Meer nieuws

In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.

Lees verder
GMV
Nieuws

26/02/2024

3 minuten lezen

Samenwerken voor een groter dynamisch netwerk!

Het afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.

Lees verder

Uitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024

Lees verder