Hoe kunnen Virtual & Augmented Reality worden ingezet zodat een dagelijkse Boeging 737 vlucht overbodig wordt? Marel Poultry doet mee aan de Innovation Makers Agrifood georganiseerd door de Provincie Noord-Brabant in samenwerking met partners als het AgriFoodTech Platform.
Marel Poultry is de toonaangevende wereldwijde leverancier van geavanceerde verwerkingssystemen en services voor de pluimvee industrie. Het bedrijf heeft een wereldwijd bereik met een lokale focus. Ondanks de lokale focus vliegt iedere dag een Boeing 737 met Marel medewerkers de wereld over om onze klanten te ondersteunen. Dit kost niet alleen tijd en geld. Vliegen is ook een van de meest vervuilende manieren van transport. Met de opkomst van Virtual en Augmented Reality liggen mogelijkheden voor locatieonafhankelijk werken binnen handbereik. Hoe kunnen Virtual en Augmented Reality worden ingezet binnen de afdelingen Engineering, Sales en Service van Marel Poultry, zodat een dagelijkse Boeing 737 vlucht overbodig wordt?
Marel poultry is opzoek naar een overzicht van de huidige mogelijkheden van Virtual en Augmented Reality die binnen de afdelingen Engineering, Sales en Service van Marel Poultry ingezet kunnen worden. Studenten en net afgestudeerde jong professionals kunnen zich aanmelden om mee te doen met deze challenge.
In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.
Lees verderHet afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.
Lees verderUitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024
Lees verder