GMV jaaroverzicht 2020

GMV

2021, 19 januari

1 minuut lezen

2020 was een bijzonder en dynamisch jaar vanwege COVID-19. Fysieke netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoeken organiseren was van de één op andere dag niet meer mogelijk. Binnen deze nieuwe werkelijkheid heeft GMV zich afgelopen jaar voor de sector ingezet om zoveel mogelijk meerwaarde te blijven bieden aan haar leden. 2020 stond ook in het teken van de ontwikkeling van een nieuwe GMV strategie. Samen met onze leden hebben we de rol van branchevereniging en bijbehorende strategische thema’s bepaald met een blik op de toekomst.

Meer nieuws

Hoe ziet de voedselverwerkende industrie in Rusland eruit en welke kansen biedt dat aan Nederlandse bedrijven? De Russische voedingsmiddelenindustrie ontwikkelt zich in hoog tempo. Verwacht wordt dat de voedselproductie richting 2030 zal toenemen met ruim 133%, en dat de voedselexport in 2035 US$ 28,5 miljard zal bedragen.

Levert of werkt jouw bedrijf aan sleuteltechnologie innovaties voor de voedsel(verwerkende) sector? Dan kun je kosteloos worden opgenomen in de NL Smart Food Manufacturing special. Hierin worden vele hoogwaardige Nederlandse bedrijven van industrie tot aan MKB en startups uit de food tech sector voorgesteld. Het beste dat Nederland te bieden heeft!

GMV

01/11/2021

2 minuten lezen

FNLI-jaarbijeenkomst 2021

Op donderdag 14 oktober vond de FNLI-Jaarbijeenkomst 2021 plaats. Voor veel van de circa 200 aanwezigen een bijzondere bijeenkomst. Naast een inhoudelijk programma was er namelijk ruimte voor FNLI-leden en genodigden om elkaar na een lange periode weer eens te ontmoeten en te spreken. “Elkaar na zo’n lange tijd in levenden lijve te spreken, daar was ik echt aan toe” was een veelgehoorde reactie.