2020 was een bijzonder en dynamisch jaar vanwege COVID-19. Fysieke netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoeken organiseren was van de één op andere dag niet meer mogelijk. Binnen deze nieuwe werkelijkheid heeft GMV zich afgelopen jaar voor de sector ingezet om zoveel mogelijk meerwaarde te blijven bieden aan haar leden. 2020 stond ook in het teken van de ontwikkeling van een nieuwe GMV strategie. Samen met onze leden hebben we de rol van branchevereniging en bijbehorende strategische thema’s bepaald met een blik op de toekomst.
In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.
Lees verderHet afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.
Lees verderUitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024
Lees verder