FME International Business Award 2017

2017, 08 februari

1 minuut lezen

Boekte jouw bedrijf internationaal succes in 2016?

Schrijf je dan in voor de FME International Business Award 2017. De jaarlijkse FME International Business Award is bedoeld voor FME-leden die internationaal succesvol zakendoen met een bijzonder product, een vernieuwende aanpak, of in bijzondere markten. Is jouw bedrijf zo onderscheidend dat het de FME International Business Award 2017 verdient?
Het thema van de FME International Business Award 2017 is: ‘Succesvol zakendoen in Duitsland’. Duitsland is voor de meeste bedrijven in de technologische industrie de belangrijkste exportbestemming. Vandaar dat we dit jaar voor het thema Duitsland hebben gekozen. Heeft jouw bedrijf het afgelopen jaar succesvol ingespeeld op (regionale) kansen in ons buurland? Heb je een nieuw product in het buitenland geïntroduceerd of bijvoorbeeld een nieuwe internationale samenwerking tot stand weten te brengen?

Meer informatie over de award en hoe je je kunt inschrijven is te vinden op de website van FME

Meer nieuws

Nieuws

26/11/2020

1 minuut lezen

Oproep voor Kennis op Maat-projecten

De Topsectoren Tuinbouw & Uitgangsmaterialen en Agri & Food roepen roepen partijen op projecten in te dienen binnen het nieuwe programma Kennis op Maat. Wageningen Research reserveert voor dit programma jaarlijks 2,5 miljoen euro (exclusief BTW) voor de vertaling van bestaande kennis uit onderzoek en praktijk naar handelingsperspectief voor de (toekomstige) MKB-ers. Het betreft nadrukkelijk geen onderzoek.

Lees verder

Tijdens de internationale conferentie ‘Data Driven Agrifood Future’ hebben diverse regionale, landelijke en internationale partijen de eerste stap gezet naar een wereldwijde samenwerking en een alliantie op het gebied van een data gedreven Agrifoodsector. Een initiatief van de provincie Noord-Brabant, samen met AgriFood Capital, FME, gemeente 's-Hertogenbosch en JADS-TU/e.

Lees verder

Een machine volledig installeren op afstand? Geen probleem! GMV-lid Kiremko is het gelukt om een nieuwe frietlijn met behulp van augmented reality opgestart te krijgen bij een klant in Marokko.

Lees verder