Data Science opleiding voor de maakindustrie

Overige

2020, 21 april

2 minuten lezen

De JADS Data Science for Smart Industry (DSSI) opleiding is voor ondernemers ontwikkeld die waarde voor hun bedrijf willen creëren door toepassing van datatechnologie. Deelnemers leren datatechnologie toe te passen in de context van hun bedrijf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het slimmer inkopen, een efficiëntere inzet van het machinepark of een effectiever verkoopproces. Maar ook aan de vertaalslag naar nieuwe, slimmere, producten en productiesystemen om de vertaalslag naar Smart Industry te ondersteunen. De opleiding combineert interactieve werkvormen en case studies onder professionele begeleiding.

Het eerstvolgende cohort deelnemers start in november 2020. Voor meer informatie en het inschrijven voor de eerstvolgende DSSI informatieavond (online te volgen), zie: link of stuur een email aan Chantal Stevels: c.v.stevels@jads.nl.

JADS DSSI is een programma dat opgenomen is in het DVCSI curriculum.

De Jheronimus Academy of Data Science (JADS) is opgericht door de Eindhoven University of Technology en Tilburg University in samenwerking met de gemeente Den Bosch en Provincie Brabant. De kennis en expertise van bedrijven en organisaties met betrekking tot het gebruik van data is cruciaal in onze huidige economie. Juist om deze reden is het primaire doel van JADS om te voorzien in state-of-the-art opleidingen en kennisdeling op het gebied van data en de mogelijkheden hiervan.

Meer nieuws

In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.

Lees verder
GMV
Nieuws

26/02/2024

3 minuten lezen

Samenwerken voor een groter dynamisch netwerk!

Het afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.

Lees verder

Uitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024

Lees verder