Webinar digitale Marketing & Sales voor machinebouwers anno 2020+

27-08-2020

Digitaal - via Teams

Geen fysieke ontmoetingen of internationale beurzen meer, online is nu het belangrijkste verkoop kanaal geworden. Deze huidige realiteit is versneld door de uitbraak van COVID-19 en heeft grote invloed op de Sales & Marketing activiteiten van Agri & Food machinebouwers. Hoe genereer je leads in deze nieuwe werkelijkheid? Hoe ben je toch goed vindbaar? GMV organiseert in samenwerking met FME en Leapforce (digitale sales en marketing specialist in de maakindustrie) een interactieve inspiratiesessie waarin we jouw Agri & Food machinebouw bedrijf een spiegel voorhouden . Het webinar vindt plaats op donderdag 27 augustus van 13.00 tot 14.30 uur.

 

Welke thema’s komen aan bod?

  • Marketing 4.0 voor de maakindustrie
  • Alternatieven voor internationale beurzen
  • 5 tools om morgen nieuwe leads te genereren
  • Beter vindbaar als maakbedrijf met deze stappen
  • Advertising, social media, website, CRM, CPQ en marketing automation
  • Wat is growth hacking?
  • Digitale scan van de deelnemende organisaties
  • En meer…

Digitale scan voor deelnemers

Hoe performt mijn organisatie op digitaal sales en marketing gebied en hoe kunnen wij het beter doen? Iedere organisatie heeft andere digitale sales en marketing behoeften. Leapforce zet haar growth hackers in om de deelnemende bedrijven vooraf te analyseren. Daarnaast zullen de deelnemers een korte vragenlijst ontvangen een week voor de webinar.

Met behulp van de input zullen tijdens de sessie opvallendheden worden toegelicht. Na de sessie zullen de ingevulde resultaten individueel gedeeld worden met de deelnemers. Tevens ontvangen de GMV-leden dan ook een vrijblijvende scan, uitgevoerd door Leapforce zelf, op de digitale sales en marketing activiteiten die voor Leapforce zichtbaar zijn

Concept programma

  • Welkom door GMV – Maureen
  • Presentatie Leapforce – Witold Rosendaal (Director) & Sam Heringa (Sales & Marketing Manager)
  • Resultaten digitale quickscan
  • Q&A

Voor wie?
Agri & Food machinebouwers (GMV-leden) – C-level en Marketing & Sales. Om de sessie interactief te laten verlopen is er maar plek voor een beperkt aantal mensen. Vol=vol! We houden rekening met concurrentiegevoeligheid.

Over Leapforce

Welk bedrijf is er niet op zoek naar meer leads, klanten en groei? Maar hoe trek je je doelgroep aan, verbind je met ze en converteer je ze tot klant? Dat in een digitaal tijdperk waarin je verdrinkt in +8000 sales en marketing tools en mogelijkheden. Leapforce helpt maakbedrijven de juiste en nieuwste tools te selecteren, experimenteren, meten en te automatiseren, zodat data gedreven beslissingen genomen kunnen worden. Leapforce doet dit met een Growth Hacking filosofie waar technieken, tools en onderwerpen binnen advertenties, social media, content, SEO, website, CRM, sales, marketing automation, service & loyalty, data en integraties aangepakt worden. Zo groeien we jouw bedrijf via de nodige digitale sales en marketing kanalen!

Meld je nu aan!

Meer uit agenda

Agenda

22-10-2020

Omgeving Utrecht - locatie volgt

GMV-strategie: Ledensessie Acties & Routekaart

Save the date! Op 22 oktober gaan wij samen met GMV-leden verder aan de slag met het concretiseren van de toekomstige GMV-koers die middels individuele visiegesprekken en eerdere bestuurs- en ledensessies in ontwikkeling is. Meer informatie over dit traject en aanmelden

Lees verder
Agenda

15-09-2020

18-09-2020

Online

China Business Week

Heb jij weleens gekeken welke mogelijkheden er zijn op het gebied van duurzaam ondernemen in China? En welke kansen er in dit land liggen voor jouw bedrijf? Ben jij een potentiële, startende of ervaren exporteur? Wil je exporteren, importeren of op een andere manier zakendoen? Neem dan deel aan de China Business Week georganiseerd door RVO en laat je inspireren door verschillende ervaringsdeskundigen

Lees verder
Agenda

24-09-2020

Fieldlab CAMPIONE - Ericssonstraat 2 Gilze Rijen

Fieldlab Fortissimo update meeting

‘Hoe zorgen we voor optimaal onderhoud & asset prestaties in de Nederlandse voedingsindustrie?’ Vanuit de zogenoemde ‘klassieke onderhoudsdriehoek’ aanpak zijn betrokken asset owners, GMV-leden (OEM'ers)en serviceproviders met elkaar samen aan de slag gegaan om de innovatiebehoeftes en mogelijke oplossingsrichtingen in kaart te brengen. Tijdens deze Fortissimo update meeting zullen de eerste inzichten en project ideeën gedeeld en verder gebracht worden

Lees verder