Webinar digitale Marketing & Sales voor machinebouwers anno 2020+

27-08-2020

Digitaal - via Teams

Geen fysieke ontmoetingen of internationale beurzen meer, online is nu het belangrijkste verkoop kanaal geworden. Deze huidige realiteit is versneld door de uitbraak van COVID-19 en heeft grote invloed op de Sales & Marketing activiteiten van Agri & Food machinebouwers. Hoe genereer je leads in deze nieuwe werkelijkheid? Hoe ben je toch goed vindbaar? GMV organiseert in samenwerking met FME en Leapforce (digitale sales en marketing specialist in de maakindustrie) een interactieve inspiratiesessie waarin we jouw Agri & Food machinebouw bedrijf een spiegel voorhouden . Het webinar vindt plaats op donderdag 27 augustus van 13.00 tot 14.30 uur.

 

Welke thema’s komen aan bod?

  • Marketing 4.0 voor de maakindustrie
  • Alternatieven voor internationale beurzen
  • 5 tools om morgen nieuwe leads te genereren
  • Beter vindbaar als maakbedrijf met deze stappen
  • Advertising, social media, website, CRM, CPQ en marketing automation
  • Wat is growth hacking?
  • Digitale scan van de deelnemende organisaties
  • En meer…

Digitale scan voor deelnemers

Hoe performt mijn organisatie op digitaal sales en marketing gebied en hoe kunnen wij het beter doen? Iedere organisatie heeft andere digitale sales en marketing behoeften. Leapforce zet haar growth hackers in om de deelnemende bedrijven vooraf te analyseren. Daarnaast zullen de deelnemers een korte vragenlijst ontvangen een week voor de webinar.

Met behulp van de input zullen tijdens de sessie opvallendheden worden toegelicht. Na de sessie zullen de ingevulde resultaten individueel gedeeld worden met de deelnemers. Tevens ontvangen de GMV-leden dan ook een vrijblijvende scan, uitgevoerd door Leapforce zelf, op de digitale sales en marketing activiteiten die voor Leapforce zichtbaar zijn

Concept programma

  • Welkom door GMV – Maureen
  • Presentatie Leapforce – Witold Rosendaal (Director) & Sam Heringa (Sales & Marketing Manager)
  • Resultaten digitale quickscan
  • Q&A

Voor wie?
Agri & Food machinebouwers (GMV-leden) – C-level en Marketing & Sales. Om de sessie interactief te laten verlopen is er maar plek voor een beperkt aantal mensen. Vol=vol! We houden rekening met concurrentiegevoeligheid.

Over Leapforce

Welk bedrijf is er niet op zoek naar meer leads, klanten en groei? Maar hoe trek je je doelgroep aan, verbind je met ze en converteer je ze tot klant? Dat in een digitaal tijdperk waarin je verdrinkt in +8000 sales en marketing tools en mogelijkheden. Leapforce helpt maakbedrijven de juiste en nieuwste tools te selecteren, experimenteren, meten en te automatiseren, zodat data gedreven beslissingen genomen kunnen worden. Leapforce doet dit met een Growth Hacking filosofie waar technieken, tools en onderwerpen binnen advertenties, social media, content, SEO, website, CRM, sales, marketing automation, service & loyalty, data en integraties aangepakt worden. Zo groeien we jouw bedrijf via de nodige digitale sales en marketing kanalen!

Meld je nu aan!

Meer uit agenda

Zowel in Japan als in Nederland is er een ernstig tekort aan arbeidskrachten door een afnemende en vergrijzende boerenbevolking. Ook besluiten minder jongeren om boer te worden. Om deze redenen is er behoefte aan nieuwe slimme landbouwtechnologieën. Oost NL organiseert met Nederlandse en Japanse partners een webinar over de innovaties en technieken van de toekomst.

Lees verder

Wat is er nodig om de slimme levensmiddelenfabriek van de toekomst te realiseren? One Planet, WUR en FME/GMV slaan de handen ineen om samen met het bedrijfsleven de benodigde stappen en acties in kaart te brengen. Met als doel nieuwe duurzame verdienkracht voor het bedrijfsleven. Op 19 november staat van 15.00 tot 17.00uur de eerste online bijeenkomst op de planning

Lees verder
Agenda

07-10-2020

Digitaal - via Teams

FoodSwitch, roadmaps naar nieuwe duurzame verdienkracht

Het FoodSwitch-programma biedt het Nederlandse bedrijfsleven bij de verduurzaming van de voedselproductie nieuw verdienvermogen. FoodValley en FME/GMV slaan de handen in één om een aantal roadmaps te ontwikkelen samen met onze achterban. Op 7 oktober staat een eerste online informatie meeting op de agenda over dit initiatief

Lees verder