Op 7 juni vindt het AgriFoodTop Symposium plaats. Dit jaar wordt het samen met TiFN georganiseerd en draait alles om het thema ‘Zaaien, oogsten en eten’. Welke resultaten hebben de
onderzoeksprojecten van de afgelopen jaren opgeleverd? Hoe is de maatschappij daar wijzer van geworden? Wat heeft de BV Nederland er aan gehad?
Waar zien we uitdagingen en kansen en hoe benutten we deze kansen?
Tijdens het AgriFoodTop Symposium vindt ook de finale van Ecotrophelia, de voedselontwerpwedstrijd voor studenten plaats en strijden de onderzoekers van
TiFN om de Publication Prize. Uiteraard is er ook weer een bedrijvenmarkt en heeft u voldoende gelegenheid om uw netwerk uit te breiden!
Roadmaps presenteren resultaten
In de parallelsessies worden per roadmap de resultaten van 3 a 4 belangrijke projecten gepresenteerd.De selectie van projecten is op dit moment nog in volle gang, houd deze pagina in de gaten voor de laatste ontwikkelingen!
Europese biobased projecten
Het Europese BBI JU-programma versnelt de ontwikkeling van biobased innovaties. Veel Nederlandse bedrijven voeren interessante onderzoeks- en demonstratieprojecten uit, zoals een onderzoeksproject gericht op biobased plastics, een demonstratieproject over biobased meststoffen en een flagship op grootschalig winnen van proteïne uit duurzame bronnen. Tijdens de parallelsessie laten we u zien aan welke biobased innovaties Nederlandse deelnemers werken en waar ook voor u kansen liggen.
TiFN Publication Prize
Jaarlijks komen tientallen wetenschappelijke publicaties voort uit TiFN-projecten. In korte pitches geven onderzoekers de belangrijkste onderzoeksresultaten uit de publicaties weer en leggen ze uit welke impact hun artikel op de industrie kan hebben.
Communicatie in complexe context
Als de projectresultaten komen, komt het daarna aan op communicatie. Hoe neem je anderen mee in je aanpak? Dat begint bij aansluiting op de belevingswereld van de anderen. Daarvoor neemt Floor de Ruiter, partner van Flying Elephants, u mee in een korte tour langs perspectieven die u kunnen helpen anderen te betrekken bij innovaties en zo de verbinding te maken. Na afloop heeft u handvatten om uw communicatie af te stemmen op uw doelgroep.