Op 5 juni hebben NFO (Nederlandse Fruittelers Organisatie), het FME Cluster Agri & Food (Technologische Industrie) en Fedecom (Landbouw & Groentetechniek) een ronde tafel bijeenkomst georganiseerd. Conclusie van die succesvolle bijeenkomst was dat de fruitteeltsector samen met techniekbedrijven wil werken aan projecten gericht op (1) automatisering & digitalisering in en rond de boomgaard en (2) op verdere automatisering van sorteren en verpakken.
Op 19 augustus is een vervolgbijeenkomst bij Slabbekoorn Fruit in Kapelle in de boomgaard. Deze bijeenkomst is primair bedoeld voor de deelnemers bij de bijeenkomst van 5 juni. We willen echter een beperkt aantal technologie bedrijven die deze bijeenkomst hebben gemist de gelegenheid bieden om de bijeenkomst op 19 augustus bij te wonen. Hiervoor kan contact worden opgenomen met Marcel van Haren (Manager FME Cluster Agri & Food), tel. 079-3531273.
Hét evenement voor machinebouwers in de foodindustrie op het gebied van hygiëne, (voedsel-)veiligheid en regelgeving!
Lees verder